۱۳۸۹ مرداد ۲۶, سه‌شنبه

من و نبودن .

این شعرو یه جا خوندم دوسش داشتم ، واسه افرادی مث ِ من ـــه احساس می کنم ! تو دنیا که شاد نبودیم ! ... :

روز مرگم هر که شیون کند از دور و برم دور کنید
همه را مست و خراب از مِی ِ انگور کنید
مزد غسّال ِ مرا سیر ، شرابش بدهید
مست ِ مست از همه جا حال ِ خرابش بدهید
بر مزارم نگذارید بیاید واعظ ،
پیر میخانه بخواند غزلی از حافظ .
جای تلقین به بالای سرم دف بزنید
شاهدی رقص کند ، جمله شما کف بزنید
روز ِ مرگم وسط ِ سینه ی من چاک زنید
اندرون دل ِ من یک قلم ِ تاک زنید
روی قبرم بنویسید : وفادار برفت
آن جگر سوخته ی خسته ، از این دار برفت .




لنگ نوشت : بازم حالم خوب نیس ! مث همیشه .

۲ نظر:

  1. پیر میخانه بخواند غزلی از حافظ ...

    پاسخحذف
  2. شعر زيبايي بود ... از كيه !؟

    ...

    اين حرفا چيه تو از همين الان بايد دستكم يه شس هفتاد سالي زندگي كني دوشيزه بانو !
    :)
    شاد باشي

    پاسخحذف